Wednesday, April 14, 2010

میراث شوم پدران و مادرانمان را به فرزندانمان ندهیم


میراث شوم پدران و مادرانمان را به فرزندانمان ندهیم
هر پدرومادر برای فرزند خود میراثی به جا می گذارند. ما ایرانیان مسلمان یک میراث مشترک و شوم داریم و آن اسلام است. تا چشممان را باز کردیم به ما گفتند بچه مسلمان هستید، الله ما را آفریده. باید الله را بپرستیم، الله بخشنده و مهربان است. در کلاس درس به ما پیامبران الولعزم را درس می دادند که من اکنون که این سطور را می نویسم پس از گذشت سی سال معنی این کلمه را نمی دانم. به ما می گفتند اسلام کاملترین دین است. به ما می گفتند ما چقدر خوشبختیم که مسلمانیم. کم کم به ما گفتند که باید واجبات دینی را به جا بیاوریم. خوشبختانه ما پسر بودیم و دین در سن 16 سالگی بر ما واجب می شد ولی دختران بیچاره از 9 سالگی بدون اینکه حتی به بلوغ جسمی برسند تکالیف دینی بر آنها واجب شد. ما به عنوان مسلمان باید نماز می خواندیم، روزه می گرفتیم و در راهپیمایی های رژیم بر علیه دشمنان اسلام شرکت می کردیم. اگر این واجبات دینی را انجام نمی دایم آتش جهنم الله بخشنده و مهربان در انتظار ما بود. یک دختر 9 ساله ( 9 ساله قمری یعنی 8 سال و نه ماه شمسی) باید در تابستان به مدت یک ماه روزانه 14 ساعت گرسنه و تشنه بماند در غیر اینصورت الله بخشنده و مهربان در جهنم او را خواهد سوزاند. بدبختی اینجا بود که افرادی را به عنوان پزشک در رادیو و تلوزیون می آوردند که از منفعتهای روزه بگوید. این پزشکان بی شرف هیچ گاه دقت نکرده بودند و یا نمی خواستند ببینند که در ماه رمضان تعداد مریض های مراجعه کننده بسیار بیشتر از ماههای دیگر است. به راستی اگر روزه برای سلامتی مفید است چرا در ماه رمضان مردم بیشتر مریض می شوند؟ ما هم سخنان این پزشکان بی شرف را باور می کردیم.
به ما می گفتند که اسلام دین بخشندگی و مهربانی و عطوفت است ولی در عین حال هر روز خبر اعدام افراد را می شندیم. این چه دین مهربانی و عطوفتی است که به این راحتی جان یک نفر بر اساس دستورات آن گرفته می شود؟ نوجوانان باید صبح قبل از طلوع آفتاب برخیزند و نماز صبح بخوانند. اگر نمازشان قضا شود گناهکارند و جایگاه گناهکاران در جهنم است. این چه خدای توانایی است که عقده عبادت شدن دارد و افرادی را که روزانه 17 بار در مقابل او سجده نکنند تنبیه خواهد کرد؟
به ما می گفتند اسلام بهترین دین است ولی با چشمان خود می دیدم که چگونه پاسداران بی پدر و مادر کمیته سوار با پاترول در خیابانها می گشتند و نوجوانان را به باد کتک می گرفتند. به جوراب سفید پسرها گیر می دادند و معلم بی شرف دینی هم سرکلاس دینی این تجاوز به حقوق نوجوانان را توجیه می کرد: آری ببینید بچه ها رنگ سفید جوراب بین دو رنگ مشکی کفش و شلوار زننده می شود. ای بی پدر مادر الدنگ آنچه زننده است رنگ عبا و عمامه آخوند است. آنچه زننده است ریش کثیف توست. آنچه زننده است توجیه تجاوز به حق لباس لباس پوشیدن نوجوانان است. آنچه زننده است استخدام افراد عقده ای بی سواد و بی فرهنگ با پول مردم برای تجاوز به حقوق مردم است.
به ما می گفتند اسلام برای زنان ارزش قائل است. در خیابان می دیدیم که چگونه پاسداران کمیته زنان و دختران را فقط به دلیل پیدا بودن چند تار از موهایشان سوار پاترول می کردند و می برند. بعدها مشخص شد به برخی از آنان تجاوز شده. در یک مورد در شیراز محلی را برای ایست بازرسی گذاشته بودند به زنان و مردان گیر می دادند زنان را می بردند و به مرد می گفتند بیا فلان جا زنت را تحویل بگیر و بعد مشخص شد که زنان مورد آزار جنسی قرار می گرفتند. حتی از رشت هم برای شکایت از مجرمین کثیف این پرونده به شیراز آمده بودند. مجرمین این پرونده پاسداران اسلام بودند. دختر و پسری را در حال گفتگو و یا احیانا دست در دست یکدیگر دستگیر می کردند. جیب آنانرا خالی می کردند پسر را آزاد می کردند و به دختر می گفتند اگر می خواهی تو را به زندان نبریم و آبرویت را نبریم باید با ما رابطه جنسی برقرار کنی.
در بازداشتگاهها به دختران تجاوز می کردند. در یک مورد در اهواز آخوندی به تعداد زیادی دختر باکره تجاوز کرده بود که خودکشی یک دختر باعت برملا شدن این جنایت آخوند مسلمان شد.
می گفتند رابطه بین دختر و پسر جرم است ولی یک آخوند به راحتی می توانست با زنان بیوه ارتباط برقرار کرده و با آنان سکس داشته باشد.
بزرگترین گناهان ارتباط بین دختر و پسر بود ولی نوجوانان تازه بالغ پر از نیروی سکس در جامعه محدود آن روز را فریب می دادند به جبهه می بردند که اگر شهید شدید مستقیم به بهشت می روید حوریان لخت بر روی زمین خوابیده پاهایشان بالاست و تابلو ورود آزاد هم در کنار آلت تناسلی آنها نصب شده و به عنوان مردان بهشتی می توانید تا ابد با آنان صفا کنید. البته ما هیچ گاه نفهمیدیم این حوریان بهشتی چه کسانی هستند. آیا همین خواهران بسیجی محجبه امر به معروف و نهی از منکر که انشالله حتما به بهشت می روند حوریان بهشتی خواهند شد تا پاداش مردان بهشتی را با استفاده از تن لخت خود بدهند؟ این چه مسخره بازی است که ارتباط زن و مرد در این دنیا تا این حد زشت و ناپسند است ولی در بهشت خوابیدن روی حوری ها از پاداشهای نیکوکاران است؟ این چه شیادبازی است که یک دختر و پسر باید به دلیل ارتباط داشتن با یکدیگر در این دنیا شلاق بخورند ولی اگر خودشان را نگه دارند نیروی جنسی خود را سرکوب کنند در بهشت می توانند تا ابد سکسی باشند؟ این چه دین مسخره و کثیفی است که در آن نگاه کردن مرد به زن حرام است ولی شلاق زدن جوانان به جرم دوست داشتن یکدیگر حلال؟
آری اینها آثار میراث اسلام بود که ما از پدرو مادمان به ارث برده بودیم. به ما آموزش می دادند که نگاه کردن به نامحرم حرام است همزمان می شنیدیم که در زندانها به دختران باکره نوجوان تجاوز می کردند و سپس اعدامشان می کردند. این سخنان مربوط به زمانی است که آیت الله العظمی منتظری قائم مقام رهبری و امام روح الله خمینی امامت این نظام مقدس را به عهده داشتند.
ما چون مسلمان زاده بودیم باید تجاوز قوم عرب به آب و خاک و ناموس هموطنانمان را توجیه می کردیم. آخوندهای دغل کار شیاد و معلمان دینی خودفروخته بی سواد ریشوی کثیف به ما به دروغ می گفتند ایرانیان قبل از اسلام آتش پرست بودند به همن دلیل امر به ایران حمله کرد و خداپرستی را برای ایرانیان به ارمغان آورد. امروز که تاریخ و ادیان را مطالعه می کنیم می بینیم که ایرانیان روبه آتش اهورامزدا یا همان هستی بخش دانا یا به تعبیر فردوسی بزرگ خداوند جان و خرد را پرستش می کردند. آری معلمان دینی برای ما توجیه می کردند که سوزاندن کتابهای ایرانیان و کشتن دانشمدان ایران و به کنیزی و بردگی بردن زنان و مردان ایران توسط قوم وحشی مسلمان عرب کار درستی بوده زیرا ما مسلمان زاده بودیم.
بیاییم این میراث شوم اسلام را به فرزندانمان ندهیم. آنها را مسلمان زاده نخوانیم. برای آنها کتابهای مختلف تاریخی بخرید و بخوانید و به آنان بگویید که دین و روش زندگی خودشان را خوشان انتخاب کنند. کتاب دینی درسی آنها را برایشان باز کنید و بخوانید و به آنان بفهمانید داستان نوح افسانه ای بیش نیست. به بچه هایتان بفهمانید عمر 900 ساله پیامبری نوح از نظر علمی مردود است. به آنها بفهمانید که کشتی نوح یک داستان مضحک است و نمی توان شیر و گاو را یک جا در کشتی جای داد. شیر گاو را خواهد خورد، گرگ گوسفد را خواهد درید، پلنگ آهو را شکار خواهد کرد و گربه موش را لقمه چپش خواهد کرد. آنها خودشان به خوبی می دانند که کارتون تام و جری فقط کارتون و فیلم است و در دنیای واقعی اتفاق نمی افتد به آنها گوشزد کنید کشتی نوح هم همانند کارتون تام و جری به درد سرگرمی می خورد.
به آنها بگویید که قربانی کردن یک سنت احمقانه مربوط به قبایل بی شعور و نادان و وحشی است. ابراهیم یک شخصیت افسانه ای است و اگر هم واقعیت داشته و می خواسته سر فرزند خود را ببرد انسانی جلاد یا دیوانه بوده که به هیچ گاه شایسته راهنمایی دیگران نیست.
مقدمه کتاب تولدی دیگر نوشته شجاع الدین شفا را بخوانید و به فرزندانتان بیاموزید که در کل تاریخ فرعونهای مصر هیچ گاه شخصیتی به نام موسی ثبت نشده و موسی یک شخصیت افسانه ای است.
آری به فرزندان خود یاد بدهید که آخوندها در باره اسلام دروغ می گویند. اسلام دینی است که بر اساس دستورات آن راحت دیگران را می کشند و به سرزمینهای دیگر تجاوز می کنند.
آری اگر میراث پدرانمان را که همان اسلام است به فرزنانمان بدهیم خونخواری مانند خمینی به جامعه مسط خواهد شد و بر اساس داستان بنی قریظه که در یک روز محمد دستور گردن زدن هفتصد را داد دستور قتل عام جوانان ایران را دوباره صادر خواهد کرد.
چون مسلمانیم افرادی چون عبدالعی بازرگان روشنفکران جامعه ما خواهند بود که ازدواج محمد 60 ساله را با عایشه 9 ساله به دلیل اینکه محمد در آن سن نیروی جنسی نداشته توجیه می کند. اگر نسل بعدی را مسلمان بار آوریم باید قبول کند دیه یا ارزش زن از بیضه چپ مرد بر اساس قوانین مجازات اسلامی کمتر است.
میراث اسلام را به فرزندانتان ندهید. اندیشه گفتار و کردار نیک را به آنها آموزش دهید. به آنها یاد دهید خرد، سازندگی، شادی و محبت اساس یک جامعه سالم و پیشرفته است. به آنها یاد دهید هر آنچه را که خرد قبول نمی کند نپذیرند. ما این روش زندگی را مکتب زرتشت نوین نام می نهیم. اگر با ما موافید در گسترش این مکتب و زدودن جنایات و خرافات از جامعه ایران ما را یاری کنید.

5 comments:

  1. perfecto!!!!!!!!!!!!! that was really moving actually i keep saying this for years to my friends, listen to Bahram Moshiri. he knows a lot! keep up the good work man!

    ReplyDelete
  2. عمر بدتر از علی، علی بدتر از عمر، محمد بدتر از آن دو، همه سر و یه یک کرباسند. تازی های بیابانگرد و بی فرهنگی که با زور شمشیر حکومت می کردند. اکنون نیز نوادگان آنها دارند این راه را ادامه می دهند. ولی ملت ایران دارند کم کم به واقعیت اسلام آگاه می شوند. پایه های این دین در ایران لرزان شده است. ملت ایران سرانجام اسلام را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد. این تنها راه بهروزی و پیشرفت ما است.
    جوانان ایرانی باید با گذشته و تاریخ کشورشان آشنا شوند و بدانند که چگونه تازهای بیابانگرد با زور شمشیر ایرانیها را مجبور کردند که مسلمان شوند. زمانی که پای اسلام به این کشور باز شد، بدبختی و پس افتادگی ایرانیها نیز آغاز گشت. تا زمانی که اسلام ( فرق نمی کند شیعه یا غیر شیعه) در این کشور است، آب خوش از گلوی ایرانی پایین نخواهد رفت. دلیل آن هم این است که تازی زاده های اسلامی هیچ احساسی نسبت به این کشور ندارند. برای آنها اسلام مهم است و نه میهن. این را بارها خود خمینی نیز بیان داشت. تنها با برگشتن به دین نیاکانمان، دین زرتشتی می توانیم دوباره از پایه آغاز کنیم. البته باید به روشنی در قانون اساسی بیان کرد که دین در حکومت و سیاست هیچ نقشی و دخالتی نمی تواند داشته باشد
    نابود باد اسلام پليد ريشه همه بدبختی های ايران. تا زمانی که اسلام در ايران است بهتر از اين نخواهد شد. چاره ديگری نداريم مگر اينکه به دين خودمان دين زرتشت برگرديم. البته با اين شرط که مانند اسلام در سياست دخالت نکند. کشوری که دينش در سياستش دخالت کرد به روز سياه خواهد نشست
    اهورامزدا ایرانزمین را از دشمن، دروغ و خشکسالی نگاه دارد

    ReplyDelete
  3. ==--_کردوان_--==September 13, 2010 at 1:31 AM

    درودبرشما
    زیبا بود و سخنی بود که از دل بر آمد و بر دل نشست

    ReplyDelete
  4. درود گرامي
    بسيار زيبا بود
    ازش پرينت گرفتم تا در اختيار ديگران هم بزارم

    ReplyDelete
  5. در دین هیچ اجباری نیست
    تو اعتقاد نداشته باش
    و دلسوزانه دارم بهت میگم درصدی هم احتمال بده قیامت درست باشه
    اسلام میگه با اشخاص کارت نباشه مسلمانی تو اشخاص نیست که فلانی اینطوره پس اسلام مشکل داره
    از اون طرف دنیا فرد به حقانیت اسلام میبره تو داری انکار میکنی
    تا حالا قران خوندی؟
    یه خورده فکر کن
    هم این دنیا و هم اون دنیاتو از دست نده

    ReplyDelete